If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не знам от къде черпиш информация,но аз знам за цели три пъти спиране на производството на Лоджи.Последното беше преди три години.Това,че не се произвеждат,не означава,че ги няма на пазара.Много чаркове,след достигане на опеделено,прогнозирано количество се спират от производство и това го знае всеки,който малко или много се занимава с промишленост.
А със свеши сме патили всички.Патил съм и с денсо и с НГК и с Бош и да не изреждам.
Ами незнам ти колко се занимаваш с промишленност ма тоя път се увиваш сам и накрая ше родиш и бисер Недей моля ти се иначе повече няма да се хабя да те поправям Знаеш че кат си прав си трая и по принцип споделям мнението ти ма като бъркаш се намесвам
Не само от свещите зависи дългият им живот а и от двигателя токоподаването кабели и секви такива неща свързани с тока.Сега една поучителна история на един приятел така му укасиха некви кабели че му изгоря цялото ел табло бушони мошони и секви такива и свещите се скапаха чак които бяха на почти един месец.И така му правиха цялостно ново ел.обзавеждане.Така че сяка кола си търка гумите по неиния си начин.
Аиде сега ще ви лъжа така ли ? Значи случката се развива мисля че беше края на февруари слиза тоз моя човек отклучва колата влиза пъха клучът и по неговите думи.
- Само щух как стартера завартя един път и се чу так так так и навсякаде замириса на изгоряло пушеци чудесии.....
Аз лично не вярвах докато не отидох в сервиза с него и не видях как сичко де що имаше кабел беше изтръгнато компиутри момпиутри сичкото загар фанало пича му се увидя.Като видях това си казах.НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!!!
А да за свещите се разбра след като еладжията си свърши работата и като не успяха да я запалят ама това му беше наи малкия проблем!!!Сравнение с това което направиха по рано.
Сега пак е с такива свещи но въпроса беше съвсем друг...
И за пореден път те питам,карал ли си с Голден Лоджи и изобщо виждал ли си такава свещ!?Щото моите са вече на 133 000км и нарочно ги държа да видя до кога ще изкарат,ама ядец.Още не се предават.Чух простотии,че някой чул,че друг е чул,че Лоджи имат ментета.Дайте да ги видя бе!Цената им е толкова ниска,а технологияте достатъчно сложна,та не виждам смисъл някой да ги копира.НЖК се осраха три пъти и за това три пъти Магнет-Марелли пак пускаха Лоджи.Денсо са прекрасни свещи,но точно иридиума нямат искрата на Лоджи.Само ,като ги погледнеш и виждаш за какво става въпрос.Вчера докараха едно Субару Импреса.От Германия.Беше с Лоджи!
Край на спора.Поне за мене!
Колега, направо не знам откъде ти ги ражда главата тия глупости. Още едно такова мнение и трия.
Карам 33-ка от доста време и съм пробвал с поне 7-8 вида свещи. От всички най-не ставащите бяха Голден Лодж. Говоря за новозакупени от България преди примерно 5 години.
Като цяло 8 клапановите боксери, във всичките си разновидности са непретенциозни към свещите, ма с новите Лоджи тогава колата въобще не запали. Отидоха естествено в кофата и ми идваше да вкарам Камаз в магазина на Стамболийски 155.
Досега с Денсо Иридиум никой не се е оплакал. Ако някой се оплаче веднага да заповяда в сервиза, безплатно ще му докажа, че причината е другаде.
ами не всичките само на 1-ви и на 3-ти цилиндър технически нищо и нямаше само знам че доста трудно ги отвиха тези двете специално бяха като залепнали а свещите видях само едната и електрода или полусчето как да го нарека беше станало като яице а не като пръчка както тряба да си е
ами не всичките само на 1-ви и на 3-ти цилиндър технически нищо и нямаше само знам че доста трудно ги отвиха тези двете специално бяха като залепнали а свещите видях само едната и електрода или полусчето как да го нарека беше станало като яице а не като пръчка както тряба да си е
Колега, направо не знам откъде ти ги ражда главата тия глупости. Още едно такова мнение и трия.
Карам 33-ка от доста време и съм пробвал с поне 7-8 вида свещи. От всички най-не ставащите бяха Голден Лодж. Говоря за новозакупени от България преди примерно 5 години.
Като цяло 8 клапановите боксери, във всичките си разновидности са непретенциозни към свещите, ма с новите Лоджи тогава колата въобще не запали. Отидоха естествено в кофата и ми идваше да вкарам Камаз в магазина на Стамболийски 155.
Досега с Денсо Иридиум никой не се е оплакал. Ако някой се оплаче веднага да заповяда в сервиза, безплатно ще му докажа, че причината е другаде.
E та на Стамболийски 155 бяха баш ментаците на тези свещи ... както и на други неща де
---------- Post added at 08:10 ---------- Previous post was at 08:09 ----------
ами не всичките само на 1-ви и на 3-ти цилиндър технически нищо и нямаше само знам че доста трудно ги отвиха тези двете специално бяха като залепнали а свещите видях само едната и електрода или полусчето как да го нарека беше станало като яице а не като пръчка както тряба да си е
Ами ето ти проблема - детонация - свещ на късо - бубината вкарва страхотен пик към централата - гърми управляващият транзистор и дава директно бубината към маса - тя прегрява и дава хептем на късо - пушеци, дим, .... и инсталацията е била кофти.
Това действие се развива мигновено
Comment